W trakcie zajęć poznasz podstawy psychologii społecznej, które pozwolą Ci zrozumieć najważniejsze błędy poznawcze. Zobaczysz, jaką moc niosą z sobą techniki komparystyczne – jeszcze nie wiesz, jak bardzo mogą Ci się przydać!
Doskonalenie nowych umiejętności gwarantują zaplanowane bloki szkoleniowe. Omówimy na nich konkretne przykłady zachowań Klientów,
z którymi spotykasz się na co dzień. Przyjdź po wiedzę, która usprawni Twoją pracę!
Aspekty psychologiczne i techniki budowania zaufania klienta:
Zastosowanie heurystyki w sprzedaży i obsłudze klienta:
Pracownicy działu sprzedaży i obsługi Klienta, pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem.
Udział w szkoleniu ma na celu poprawę u uczestnika umiejętność negocjacji i porozumienia z klientem. Opierając się o odpowiednie techniki kursanci nauczą się, w jaki sposób budować zaufanie, jak zainteresować marką i produktami, jakie przedsiębiorstwo ma do zaoferowania. Na podstawie wiedzy z zakresu psychologii społecznej uczestnik zdobędzie kompetencje do lepszego prowadzenia negocjacji, co docelowo przekładać ma się na efektywniejszą sprzedaż.
Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat błędów poznawczych, funkcjonujących w psychologii społecznej. Ich najważniejsze elementy zostaną przepracowane podczas bloku warsztatowego. To przyczyni się do nabycia praktycznych umiejętności w zakresie nawiązywania i umacniania relacji z Klientem.
Każdy z uczestników szkolenia pozna język komparastyki, pomocny podczas nawiązywania wspólnego języka z Klientem. W części praktycznej zostaną omówione przykłady z pracy uczestników, na podstawie których zostaną przedstawione techniki budowania zaufania klienta oraz wzbudzania zainteresowania marką i produktami, jakie oferuje.
• Rozwiniesz tzw. umiejętności miękkie,
• Zbudujesz trwałe relacje z Klientem, wzbudzając jego zaufanie,
• Zwiększysz swoją sprzedaż dzięki korzystaniu z zasad heurystyki,
• Dowiesz się, jak w swojej pracy wykorzystać język komparatystyki.
Przedsiębiorca, trener, doradca. Od lat realizuje się w świecie marketingu i sprzedaży. Jest właścicielem agencji marketingowej NXT Agency. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie oferowanych usług szkoleniowych oraz dobór profesjonalnej kadry szkolącej.
Od 15 lat koordynuje projekty kreatywne własnej agencji. Opracowuje plany i strategie marketingowe.
Jest ekspertem ds. wizerunku prezydenta jednego ze śląskich miast.
OD 15 lat szkoli, napędza i motywuje handlowców i marketingowców.
Canadian International Institute, Harvard Business School w Warszawie