Zaufanie wśród klientów

Czy Twoja praca polega na bezpośrednim kontakcie z Klientem? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to szkolenie dla Ciebie!

W trakcie zajęć poznasz podstawy psychologii społecznej, które pozwolą Ci zrozumieć najważniejsze błędy poznawcze.  Zobaczysz, jaką moc niosą z sobą techniki komparystyczne – jeszcze nie wiesz, jak bardzo mogą Ci się przydać! 

Doskonalenie nowych umiejętności gwarantują zaplanowane bloki szkoleniowe. Omówimy na nich konkretne przykłady zachowań Klientów,
z którymi spotykasz się na co dzień. Przyjdź po wiedzę, która usprawni Twoją pracę! 

Zakres merytoryczny:

Aspekty psychologiczne i techniki budowania zaufania klienta:

  1. Psychologia sprzedaży: poznanie etapów dokonywania wyborów przez konsumenta.
  2. Psychologia konsumenta: poznanie etapów podejmowania decyzji konsumenckich.
  3. Sposoby aktywnego i atrakcyjnego prezentowania oferty oraz produktów.
  4. Zwrócenie uwagi na ważne elementy negocjacji handlowych i prezentacji produktu oraz oferty.

Zastosowanie heurystyki w sprzedaży i obsłudze klienta:

  1. Prowadzenie negocjacji i rozmów z klientem poprzez wywieranie wpływu na mechanizmy poznawcze i decyzyjne rozmówcy.
  2. Profesjonalna obsługa klienta.
  3. Poznanie sposobów na wzmocnienie samooceny w obszarze „JA – sprzedawca”, „JA – pracownik”.
  4. Podniesienie kwalifikacji w kwestii aktywnej sprzedaży dzięki poznaniu własnych emocji i stymulację bodźcową.

Grupa docelowa:

Pracownicy działu sprzedaży i obsługi Klienta, pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem.

Cel biznesowy:

Udział w szkoleniu ma na celu poprawę u uczestnika umiejętność negocjacji i porozumienia z klientem. Opierając się o odpowiednie techniki kursanci nauczą się, w jaki sposób budować zaufanie, jak zainteresować marką i produktami, jakie przedsiębiorstwo ma do zaoferowania. Na podstawie wiedzy z zakresu psychologii społecznej uczestnik zdobędzie kompetencje do lepszego prowadzenia negocjacji, co docelowo przekładać ma się na efektywniejszą sprzedaż.

Cel edukacyjny:

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat błędów poznawczych, funkcjonujących w psychologii społecznej. Ich najważniejsze elementy zostaną przepracowane podczas bloku warsztatowego. To przyczyni się do nabycia praktycznych umiejętności w zakresie nawiązywania i umacniania relacji z Klientem.  
Każdy z uczestników szkolenia pozna język komparastyki, pomocny podczas nawiązywania wspólnego języka z Klientem. W części praktycznej zostaną omówione przykłady z pracy uczestników, na podstawie których zostaną przedstawione techniki budowania zaufania klienta oraz wzbudzania zainteresowania marką i produktami, jakie oferuje.

Efekty uczenia:

• Rozwiniesz tzw. umiejętności miękkie,
• Zbudujesz trwałe relacje z Klientem, wzbudzając jego zaufanie,
• Zwiększysz swoją sprzedaż dzięki korzystaniu z zasad heurystyki,
• Dowiesz się, jak w swojej pracy wykorzystać język komparatystyki.

Prowadzący:

TOMASZ MADEJSKI

OBSZAR SPECJALIZACJI:

Przedsiębiorca, trener, doradca. Od lat realizuje się w świecie marketingu i sprzedaży. Jest właścicielem agencji marketingowej NXT Agency. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie oferowanych usług szkoleniowych oraz dobór profesjonalnej kadry szkolącej.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

Od 15 lat koordynuje projekty kreatywne własnej agencji. Opracowuje plany i strategie marketingowe.
Jest ekspertem ds. wizerunku prezydenta jednego ze śląskich miast. 

DOŚWIADCZENIE W SZKOLENIACH:

OD 15 lat szkoli, napędza i motywuje handlowców i marketingowców.

WYKSZTAŁCENIE:

Canadian International Institute, Harvard Business School w Warszawie