Podczas szkolenia nauczysz się „profilować” swoich Klientów. Posługując się językiem korzyści, stworzymy odpowiednie komunikaty sprzedażowe, które będziesz mógł z powodzeniem wykorzystać. W kolejnej części spotkania omówimy tzw. błędy poznawcze i porozmawiamy o tym, jak uchronić Cię przed manipulacją ze strony Klienta.
Wykorzystamy poznane elementy psychologii społecznej dla zbudowania Twojego autorytetu: profesjonalnego sprzedawcy.
Wiedza z zakresu autoprezentacji oraz budowania marki osobistej pozwoli zwiększyć potrzebne Ci umiejętności miękkie.
Budowa personal brandu i sztuka autoprezentacji:
Efekt aureoli oraz nauka sposobu wypowiedzi profesjonalnego sprzedawcy:
Pracownicy działu sprzedaży i obsługi Klienta, pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem.
Szkolenie ma pomóc uczestnikowi w nabyciu kompetencji związanych z zawodem sprzedawcy. Kursant dostanie wiedzę z zakresu elementów psychologii sprzedaży, która pozwoli mu zwiększyć pewność siebie w relacjach z otoczeniem. Nauczy się również jak korzystać języka korzyści i wartości, umiejętności profilowania klienta oraz uodpornienia się na jego manipulacje, co pozwoli przełożyć się na wzrost efektywności sprzedaży.
Uczestnik szkolenia zdobędzie nowe kompetencje związane z wykonywaniem zawodu sprzedawcy. Pozna elementy psychologii skupionej wokół funkcjonowania jednostki przez pryzmat „ja”, co przełoży się na większą pewność siebie w kontaktach z otoczeniem. Uczestnicy zgłębią temat autoprezentacji i budowania marki osobistej, w czym pomocne okażą się elementy psychologii społecznej. Podczas szkolenia zostaną przedstawione zasady budowania i struktura języka wartości i języka korzyści. Prowadzący przedstawi sposoby profilowania Klienta oraz wytłumaczy, jaki język komunikacji wybrać. Uczestnik szkolenia dowie się też, czym są błędy poznawcze oraz w jaki sposób uodporniać się na manipulacje Klientów.
• Zbudujesz spójną, silną i dojrzałą markę osobistą,
• Poznasz zasady autoprezentacji,
• Dowiesz, w jaki sposób wykorzystać efekt aureoli,
• Zbudujesz własny autorytet sprzedażowy,
• Poznane aspekty psychologiczne ułatwią Ci dotarcie do swojego Klienta,
• Staniesz się pewnym siebie profesjonalnym sprzedawcą!
Przedsiębiorca, trener, doradca. Od lat realizuje się w świecie marketingu i sprzedaży. Jest właścicielem agencji marketingowej NXT Agency. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie oferowanych usług szkoleniowych oraz dobór profesjonalnej kadry szkolącej.
Od 15 lat koordynuje projekty kreatywne własnej agencji. Opracowuje plany i strategie marketingowe.
Jest ekspertem ds. wizerunku prezydenta jednego ze śląskich miast.
OD 15 lat szkoli, napędza i motywuje handlowców i marketingowców.
Canadian International Institute, Harvard Business School w Warszawie